Onze aanpak

Hoewel corporate storytelling de laatste jaren steeds meer gemeengoed is, kijken veel communicatieprofessionals nog steeds eerst hoe je organisatie er van buitenaf uitziet. Wij geloven in een aanpak van binnenuit. Wat drijft je? Wat wil je als organisatie bereiken? Want als je een verhaal wil vertellen, moet je eerst goed kunnen luisteren.

Daarna adviseren wij over de juiste aanpak en het juiste middel. Vervolgens verzorgen wij tekst, beeld, vormgeving en coördinatie.

Ons product: tastbaar en virtueel

Het digitale tijdperk biedt vele prachtige mogelijkheden, maar wij geloven ook in print: een mooi blad dat je vast kunt pakken, met foto’s en verhalen die je raken. Waarin je kunt bladeren als je in de trein zit, in de wachtkamer of bij de balie. Dat je weglegt en later weer  oppakt.

Wij geloven ook in overzichtelijke websites waarin je niet verdwaalt, een blog waar je vrolijk van wordt of een filmpje dat je raakt. En af en toe een post op Facebook.